niedziela, 3 kwietnia 2016

Rosario To Vampire

Witajcie !

Dzisiaj przychodzę do was z "Rosario to Vampire". Seria, która raczej bardziej przeznaczona jest dla osób starszych z racji tego, że to gatunek Ecchi :> Coś co faceci lubią najbardziej :D Czyli duże biusty i ciągle na widoku majtki naszych bohaterek :D Mam nadzieję, że nikogo nie zdziwi fakt, że jest to jedno z moich pierwszych serii, z którymi miałam do czynienia, gdzie jako dziecko zamykałam oczy przy każdej zbereźnej scenie i czerwieniłam się po same uszy xd. No, ale cóż, inne czasy, gdzie jeszcze dzieci takie jak ja, były bardziej niewinne, a Facebook nie wyprał mi całego mózgu :D 
Ale przejdźmy do rzeczy bo to nie o mnie mowa :D

"Rosario to Vampire" cudowna seria według mnie, która doczekała się również drugiego sezonu równie ekscytującego co pierwszy. Opowiada o chłopaku imieniem Tsukune Aono, który jest na takim samym poziomie intelektualnym, co niektóre dzieciaki w tych czasach.. Z racji tego, że skończył gimnazjum i jego stopnie były beznadziejne, żadne liceum go nie przyjęło.
Jednak wydarzył się "szczęśliwy" traf. Ojciec Tsukune wracając do domu spotkał "mnicha", który dziwnym trafem zostawił na ziemi papiery przyjęcia do szkoły dla Tsukune. Przypadek? Nie sądzę :D
Oczywiście Nasz głupi bohater nie śmiał nawet nic podejrzewać. No bo po co? xd

Droga do szkoły zajmowała strasznie dużo czasu. Gdy już dotarł na miejsce jego oczom ukazało się rodem z horroru pustkowie ze skarpą. I gdzie tu uciec? :o
No, ale dzielny Tsukune nie bacząc na wszystko ruszył przed siebie w stronę lasu.
Nagle usłyszał jakieś dziwne odgłosy.. Kiedy próbował odwrócić się, żeby zobaczyć co to takiego, niespodziewanie wpadł na niego rower ( to jeden z tych momentów kiedy zastanawiamy się: Czy może być jeszcze gorzej? -,-). Zszokowany i poturbowany bohater próbując ogarnąć sytuację ujrzał leżącą kawałek dalej śliczną różowo-włosa dziewczynę o morskich oczach. Jak to głupi bohaterowie anime i mang oraz gatunku Ecchi nie obyło się bez dotknięcia pięknego kobiecego ciała.. Jednak nasza nowa bohaterka o imieniu Moka nie była zbyt spostrzegawcza, dlatego nawet nie zauważyła, że została zmacana. Po krótkiej rozmowie Tsukune dowiaduje się, że jego nowa koleżanka jest wampirem. I tak rozpoczynają się przygody tej dwójki w szkole pełnej demonów, gdzie Tsukune jako zwykły śmiertelnik będzie musiał się zmierzyć z wszystkimi przeciwnościami losu.. Co go czeka? Czy w ogóle będzie mu dane skończyć tą straszną szkołę?
Zapraszam do oglądania! 

PS: Wraz z anime zapraszam również do czytania mangi !! Jeden z tomów do kupienia znajdziecie tutaj :


Rosario + Vampire na ceneo


#Kasia


4 komentarze:

  1. To anime otrzymuje ode mnie 7/10

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe fajna notka. Pozdrawiam i powodzenia w blogowaniu :) zapraszam też do mnie oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To z pewnością spodobałoby Ci się także Umineko no naku koro ni. :3
    Trochę chore to anime, ale cycków też dużo xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim za komentarz, a co do Umineko no naku koro ni to super seryjka :D Dawno temu do niej zaglądałam i jakoś tak za bardzo nie przypominam sobie w tym scen z uwydatnionym ciałem :D ale chyba będę musiała znowu zaglądnąć i przypomnieć ją sobie, bo kreskę ma piękną i opening również zachwyca :) #Kasia

    OdpowiedzUsuń