poniedziałek, 30 maja 2016

LIEBSTER BLOG AWARD !

Dziękujemy za nominację Gaelach Art. Z racji, że jest nas dwoje na tym blogu. Tym razem odpowiem Ja (Adrian) i o ile będzie następna okazja wtedy zrobi to Kasia :)
Mam nadzieję, że podoba Wam się takie rozwiązanie. Nominujemy osoby gdy się trochę ich uzbiera. Mimo, że trochę już tu jesteśmy dalej się rozglądamy po innych blogach.
Wraz z nominacją - oczywiście zapraszamy do śledzenia bloga Gaelach Art !
http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

Więc przejdźmy do sedna sprawy:

1. Czego aktualnie słuchasz? Tzn od jakiego utworu chwilowo jesteś uzależniony?
Ja uwielbiam dużo słuchać, ostatnio była Eurowizja i jak co roku śledziłem ją bardzo uważnie, zawsze wychwytuje z niej dużo nowych świetnych piosenek. I to właśnie tych piosenek aktualnie słucham, spoza tej listy odpowiednią piosenką według mnie byłby nowy kawałek Davida Guetty z racji zbliżającego się EURO 2016.
https://www.youtube.com/watch?v=QKqP36nymV4

2. Masz instagrama? Jeśli tak, jaki nick.
Tak, mam ja oraz Kasia ale to będzie nasza słodka tajemnica ;) . Oficjalny profil instagramowy naszej strony to adikat_blog gdzie serdecznie zapraszamy
wszystkich :)

3. Wolisz wodę gazowaną czy niegazowaną?
Wodę gazowaną, to oczywiste. Jednakże po dobrym treningu lepiej użyć tej drugiej - którą także piję. :)

4. Jaki był Twój najbardziej niesamowity sen?
Najbardziej niesamowity sen ? Chyba gdy byłem miliarderem, co jest mało możliwe w realnym życiu.

5. Wróżył ktoś Ci kiedyś z kart Tarota? Spełniło się?
Nie, nikt mi nigdy nie wróżył z kart Tarota. Co więcej, nie wierze w żadne wróżby lub przesądy (np. gdy przejdzie czarny kot)

6. Co myślisz o zjawiskach nadprzyrodzonych?
Każde zjawisko nadprzyrodzone ma swoje wytłumaczenie, choć może się zdarzyć coś co się nawet fizjologom nie śniło - jak to mawia Ferdynand Kiepski.

7. Jak wyobrażasz sobie swój przyszły dom?
Mój przyszły dom musi być pełen miłości, nie za duży, musi być w środku wszystko dopieszczone, tak samo i w ogrodzie.
Musze wiedzieć, że to jest nasz mały kącik.

8. Jesteś marzycielem czy kimś, kto twardo stąpa po ziemi?
Twardo stąpam po ziemi, jednak warto marzyć, bo marzenia się spełniają. Warto za nimi dążyć i czekać spełnienia. Co to byłby za świat bez marzeń? Każdy chce mieć jakiś własny idealny świat albo rzecz którą chciałby dostać. To normalne zachowanie.

9. Palisz?
Nie, nie pale. Uważam, że takie używki są zbędne w życiu..

10. Masz drugie imię? Jakie?
Tak mam drugie imię, Sebastian.

11. Twój ulubiony youtuber?
Jestem nałogowym widzem youtube. Codziennie spędzam troszke czasu właśnie na tej stronie. W tym gronie jest mnóstwo świetnych youtuberów - głównie lubie pranksterów z Ravgorem, Wardęgą na czele. Z zagranicy lubię oglądać VitalyzTV albo NormelTV z Rosji. Dużo bym mógł wymieniać. Zaczniecie ich oglądać, wciągnie Was więcej tak jak to było ze mną.
#Adrian

1 komentarz:

  1. Gazowana jest dobra na orzeźwienie. Ale za nią zbytnio nie przesadzam, też jestem nałogowym widzem yt ^^

    OdpowiedzUsuń